lauantai 23. helmikuuta 2013

heiiiii !


joo varmaa hoksaatte että en olle kirjoittellut paljoa mitään viime aikoinna. mutta joo pitää vielä viiminen viikojaksaa sitten alkaa hiitoloma <3.  ja loma on varmasti tosi hauskaa. mutta tänään käyn ulkoiluttamassa mun koiran. siten meen siivoon karsinat, harjaan mun hevosen, siten varmaan ratsastan <3 ja kaikkea ihanaa mitä voi tehdä. siten illemalla varmaa voiskattoa jonku elokuvan.  siten jos pääsis jollekin kaverille yöks . mun piti 2 viikoa sitten jo kirjoitaa tänne mutta mun kone oli liian hias. sillon mun piti kuvia. niin silloin 2 viikkoa sitten me ootettiin mun kaverin hennin kanssa että meillä alkaa kuvaamataito niin me ottetiin siinä kuvia :D. tossa on vaan pari mutta ne oli 2 parasta kuvaa. nyt mulla on tylsää. mutta toivottavasti koko päivä ei oo tylsäää.joo ei mulla varmaan mitään muuta ollu.

2 kommenttia: